رنگ های پاییزی برای داشتن استایل شیک

استایل شیک با رنگ های پاییزی

پاییز با رنگ های غالب زرد و نارنجی در کنار تنوع رنگی که به طبیعت می دهد، به فصل رنگ ها شناخته می شود.
برای شما چقدر پیش آمده که ساعت ها جلو کمد لباس هایتان منتظر بمانید تا ترکیب رنگ مورد علاقه با پوستتان را انتخاب کنید؟ آیا می دانید چه رنگ هایی برای پاییز مناسب تر است؟
اگر به دنبال ایده های جدید برای استایل و تیپ های پاییزه خود هستید با تیم وانیک همراه باشید.

چرا هماهنگ کردن استایل با فصل مهم است؟

بهتر است همه ما استایل و سبک پوشش خود را با شروع هر فصل جدید هماهنگ کنیم؛ یکی از دلایل این موضوع سردی یا گرمی هوا است.
در انتخاب لباس مناسب باید به جنس پارچه ها توجه داشته باشید زیرا در شرایط آب و هوایی بعضی از فصل ها مانند بهار و پاییز لازم است که از پوشش های چند لایه استفاده کنید.
برای تعادل داشتن بدن در فصل گرم از رنگ های روشن و در فصل سرد از رنگ های تیره استفاده کنید.

در پاییز چه رنگ هایی بپوشیم؟

تنوع رنگ های طبیعت در فصل پاییز بسیار زیاد و چشم نواز است، به قول شاعر که می گوید پاییز بهاری است که عاشق شده است. همین موضوع باعث شده تا برخی رنگ ها در پاییز طرفداران بیشتری داشته باشند و به قول معروف پای ثابت یک استایل شیک به حساب آیند.

بهترین رنگ ها برای فصل پاییز

در این بخش به معرفی تعدادی از رنگ های پرکاربرد پاییزه می پردازیم.


رنگ نارنجی یا پرتقالی:

ست کردن یک پالتو نارنجی رنگ با یک جفت چکمه و دستکش چرم قهوه ای یک استایل شیک پاییزه می سازد. این رنگ جذاب در کنار رنگ زرد دقیقا رنگ فصل پاییز است.


رنگ شتری:

شتری از رنگ های محبوب و همه پسندی است که سال ها به راحتی می توانید با رنگ های مختلفی سِت و استفاده کنید.


رنگ سبز:

اگر به دنبال رنگ های سنگین و موقر هستید که زیاد جلب توجه نکنید، پیشنهاد ما برای این فصل رنگ سبز زیتونی است. این رنگ بسیار مناسب مهمانی هاست، از ترکیب آن با کرم و قهوه ای غافل نشوید. با انتخاب بافتی مناسب با این رنگ استایل زیبایی می سازید.


رنگ خردلی:

این رنگ باعث آرامش و احساس راحتی شما می شود و به عنوان رنگ گرم برای پاییز مناسب است. استفاده از آن در بافت کاپشن و کیف بسیار زیاد خواهد بود.


رنگ مشکی:

شما می توانید برای یک استایل شیک، مشکی را که جزو رنگ های خنثی است با اکثر رنگ های شاد پاییزی ترکیب کنید. رنگ مشکی مطلق و زیبا برای این فصل می تواند به جذابیت و زیبایی شما بیفزاید.


رنگ قرمز:

این رنگ دارای طیف های گسترده ای است که طرفداران زیادی دارد. یکی از این طیف ها قرمز شرابی است که با پوست های تیره و روشن هماهنگی زیادی دارد. شما می توانید آیتم های مختلف استایل خود را با رنگ قرمز ترکیب کنید و یک استایل شیک پاییزه بسازید.


رنگ زرد:

از رنگ های غالبی که در فصل پاییز دیده می شود زرد است. شما می توانید این رنگ را به کمد لباس های پاییزه خود اضافه کنید. در روزهای ابری پاییز، رنگ زرد باعث گرما و انرژی شما می شود و ترکیب آن با رنگ های خنثی و حتی مشکی همیشه جواب می دهد.

رنگ های مناسب با پوست شما

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام انتخاب لباس باید در نظر بگیرید رنگ پوست شما است. پس باید بدانید که چه رنگ هایی شما را زیباتر می کند.

بهترین رنگ ها برای پوست سفید

افرادی که پوست سفیدی دارند باید طوری لباس بپوشند که بی رنگ و رو به نظر نیایند. مثلا رنگ های جیغ برای این دسته انتخاب مناسبی است و رنگ های خنثی اصلا خوب نیست. بهترین رنگ برای پوست سفید رنگ های قرمز، زرشکی، آبی کاربنی، سبز و سرمه ای است.

بهترین رنگ ها برای پوست تیره

شما می توانید هر رنگی دلتان می خواهد بپوشید اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر رنگ های روشن و خیره کننده ای می پوشید در بخش دیگری از لباس ها آن را با یک رنگ تیره متعادل کنید. نکته آخر عدم استفاده از رنگ قهوه ای است که پیشنهاد نمی کنیم.

بهترین رنگ ها برای پوست گندمی و سبزه

باید به جای رنگ های تیره شراغ رنگ های شاد و روشن متناسب با فصل پاییز بروید. برای این که پوست شما سیاه تر دیده نشود و جذاب تر به نظر برسید می توانید از ترکیب رنگ های تیره و روشن مانند سیاه و سفید استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم از رنگ خاکستری استفاده نکنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهدسته بندی هاعلاقه مندی هاحساب
جستجو کردن