سوالات
متداول و پرتکرار
شیوه ی خرید
شما مشتریان محترم میتوانید از روش حضوری و آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.
همواره برای خرید اینترنتی از ما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از طریق سایت محصولات مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنید.
آدرس و ساعت کار فروشگاه
آدرس شعبه ی حضوری وانیک مد در شهر رشت دیانتی میدان کودک واقع شده است.
ساعت کار فروشگاه همه روزه
صبح: ۱۰ – ۱۴
عصر: ۱۷ – ۲۲
آیا وانیک مد پشتیبانی دارد؟
بله شما میتوانید از طریق شماره های زیر با پشتیبانی وانیک مد تماس بگیرید و سوالات خود را با همکاران ما مطرح کنید.
09016885274
01332006196
شنبه تا چهارشنبه ۸ – 18
پنجشنبه 8 تا 14
ارسال سفارشات چند روز طول میکشه؟
از زمان ثبت سفارش بین 2 الی 5 روز کاری از طریق پست و یا تیپاکس براتون ارسال میشه.
در صورتی که محصول پیش فروش را خریداری کنید زمان ارسال از تاریخ ذکر شده روی محصول مورد نظر محاسبه میشود.
آیا سایزها دقیقاً مطابق با اندازههای من هستند؟
ما یک راهنمای اندازه گیری دقیق در صفحه هر محصول داریم. لطفاً قبل از خرید، اندازههای خود را با این راهنما مقایسه کنید.
آیا میتوانم کالای خریداری شده را بازگشت دهم؟
بله، شما میتوانید محصولات خریداری شده را در صورت عدم استفاده و در شرایط درج شده در فاکتور به ما بازگشت دهید. لطفاً قوانین بازگشت کالا را در صفحه “شرایط بازگشت کالا” مطالعه کنید.
آیا امکان ارسال رایگان وجود دارد؟
با خرید ۳ محصول به ارزش 900 هزار تومان و یا بیشتر از ارسال رایگان بهره مند شوید.
آیا میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
بله، پس از ثبت سفارش یک شناسه برای شما پیامک میشود و شما را از تایید سفارشتان و روند آماده سازی مطلع میسازد.همچنین پس از تحویل به اداره ی پست و تیپاکس برایتان کد رهگیری مرسوله پیامک میگردد.
آیا امکان تغییر یا اصلاح سفارش وجود دارد؟
بله شما میتوانید تا قبل از ارسال مرسوله با پشتیبانی تماس بگیرین و تغییرات مورد نظر خود را هماهنگ کنید.توجه بفرمایید که ویرایش مرسوله فقط از طریق تماس تلفنی انجام میشود و از طریق ارسال پیامک پیگیری نمیشود.
آیا امکان ارسال به خارج از کشور وجود دارد؟
خیر فقط به سراسر کشور ایران ارسال داریم.
آیا تصاویر لباسها واقعی هستند؟
بله تمامی لباسهایی که مشاهده میکنید در مجموعه ی وانیک مد عکاسی میشود.
آیا مالیات یا هزینه اضافی بر روی فاکتور اضافه میشود؟
خیر فقط هزینه ی لباس و ارسال را پرداخت میکنید.
اگر هنگام تحویل کالا مشکلی وجود داشت، چه باید بکنم؟
چنانچه هرگونه ایراد و اشکال هنگام تحویل لباس مشاهده کردید لطفا در همان روز با شماره ی پشتیبانی تماس بگیرید تا امکان مرجوعی و تعویض کالا برایتان فراهم شود.
هزینه ارسال بازگشت کالا بر عهده کیست؟
اگر کالا به دلیل اشتباه ما ارسال شده باشد، هزینه بازگشت بر عهده ما است.
چه مدت طول میکشد تا مبلغ بازگشت واریز شود؟
پس از مرجوع کالا و بررسی توسط کارشناسان ما طی 24 الی 48 ساعت مبلغ به حسابتان عودت داده میشود.
آیا میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟
با عضویت در باشگاه مشتریان میتوانید از شرایط ویژه هنگام خرید بهره مند شوید.
آیا دوخت لباسها تضمینشده است؟
بله کیفیت پارچه و دوخت لباس های بسیار تمیز و استاندارد میباشد.
آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟
بله برای خرید عمده میتوانید از طریق ارتباط با شماره واتساپ های درج شده در این صفحه هماهنگی لازم را انجام دهید.
آیا امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد؟
بله تا قبل از ارسال لطفا با شماره ی پشتیبانی در تماس باشید تا تغییر آدرس انجام شود.
چطور میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
امکان لغو سفارش فقط از طریق تماس با پشتیبانی امکان پذیر است.